venerdì 4 marzo 2011

Si totusi viata este extraordinara!


,,O idee noua este ceva delicat. Poate fi ucisa de un suras batjocoritor sau de un cascat; poate fi ranita de moarte de o remarca usturatoare si speriata mortal de o incruntare de sprancene.,, Charles Brower

Cati dintre voi, descurajati fiind, au renuntat la un vis? Noi suntem rezultatul a ceea ce am trait pana in acest moment. Este 13.20 iar eu scriu acest text care poate nu spune nimic sau poate spune ceva. De ce am scris asta? Pentru ca am constientizat ce sunt azi, acum, in acest moment. O fiinta ca oricine care din diverse motive, incruntari, remarci, zambete arogante lasandu-se influentata de factori externi negativi nu a ajuns in nici un punct concret. Dar m-as considera o ratata dand vina pe diversi factori care mi-au influentat viata, iar eu din comoditate sau teama de esec nu am facut nimic.
Punct si de la cap.
Azi fac exact ce faceam acum cativa ani cand am construit acest blog, NIMIC.
Grav.

,,Invatam sa fim intelepti mai mult din esecuri decat din succese. Adesea descoperim ce vom face descoperind ceea ce nu trebuie sa facem si probabil ca acela care nu a facut niciodata o greseala nu va face niciodata o descoperire.,, Samuel Smiles

Cel putin am descoperit ca din Nimic iese nimic.

,, Cel care nu a lasat nimic la voia intamplarii, va face putine rele, dar va face putine lucruri,, Charles Baudelaire

Am avut un echilibru in a lasa sau nu totul sau nimic la voia intamplarii si cu toate acestea nu am ajuns nicaieri, profesional vorbind.
Nu ma lamentez, iubesc, traiesc, citesc, zambesc, ma perfectionez facand diverse cursuri, incerc, sper... comunic.

,,Nu te vei poticni niciodata daca vei sta nemiscat. Cu cat mergi mai repede, cu atat ai mai multe sanse sa te impiedici, dar si mai multe sanse de a ajunge undeva.,, Charles F. Kettering

Problema noastra azi este ca nu stim incotro mergem de aceea bajbaim in intuneric ajungand in acelasi punct de unde am plecat.

,, Poate ne va aduce alinare, in toate nenorocirile si necazurile, faptul ca acela care a pierdut totul, dar castiga intelepciune din asta este de fapt un castigator.,, Sir Roger L'Estrange

In concluzie, am pierdut tot si am castigat experienta de viata si puterea de a o lua de la cap.

Nessun commento: