mercoledì 2 marzo 2011

Am revenit

Dupa o lunga pauza am revenit, cu siguranta din lipsa de ocupatie. Dupa ce am mai citit pe ici si colo cate un site sau blog ca de exemplu cel de aici http://iuliasirbu.blogspot.com/ al Iuliei care mi-a placut in mod deosebit, probabil ca m-am regasit prin randurile ei scrise liber din realitatea mocirloasa in care ne zbatem ... , m-am hotrat sa scriu iar cum o facem candva.

Traim intr-o lume a blograsilor dornici de eventuale castiguri pe timp de criza din traficul pe internet. Nu vreau castiguri, vreau doar sa-mi exprim ingrijorarea, scarba, placerea, temerile depinde de caz atunci cand am chef si dispozitie sau indispozitie...
Ma uimeste, ba uneori ma si deprima faptul ca in lumea virtuala suntem la fel de ignoranti, nervosi, obsedati si Doamne ce ne mai place sa ne certam sub anonimat. Sa fie o oare nevoia de a refula, de a ne elibera incatusarile, de a fi mai cocosi decat in realitate ?

Uite de exemplu un site ,,Romanii au talent,, http://romaniiautalentro.blogspot.com/2011/02/romanii-au-talent-episodul-2.html talente deosebite, as putea spune tinand cond de mesajele scrise de ,,autori necunoscuti,, sub masca anonimatului pe chat-ul care a fost creeat intr-un scop nobil acela de a socializa si de a discuta despre talente, dar ,,minune,, zilnic nu face altceva decat isi etaleaza mizeriile ca de exemplu - 315248709 SnokieBump - care cum nimereste usa deschisa si-o baga, pentru ca probabil temperatura il determina sa si-o indese unde nimereste fara pic de bun simt in restul ,,spectatorilor,, care reactioneza cu ignoranta salutand timid mai departe. Altii reactionand, dar ce folos... etc. Ce ma uimeste este ca majoritateaa sunt niste copilasi care ii credeam inocenti ( intre 12-17ani).

Deci parinti, de ce nu va supravegheati creaturile pline de farmec si talente nebanuite?

Lasand tinerii la varsta pubertatii si trecand la homosapiens avansatus cu barba si mustata creata si cu neuronu-n ceata, de aceste creaturi pentru care nu am nici o umbra de respect ce sa va mai spun... incurcate sunt caile Domnului. Pacat ca pamantul este locuit si mai ales Romania de azi care in fiecare zi aduce ceva nou si plin de ,,arome,, care mai de care mai ametitoare. Om fi o tara de obsedati si curve?

Nessun commento: