lunedì 19 novembre 2007

Putina barfa nu strica

Ehhhh, in sfarsit am reusit sa ma introduc si eu in aceasta lume mistrioasa. Uraaaa!! Am reusit sa-mi creez acest blog dupa ce, recunosc, am transpirat nitel ca am si uitat de ce l-am facut.

Ma bucur sa va conosc si hai sa barfim putin. Ma gandeam sa barfim barbatii, sa barfim smecherii, sa facem putina politica, sa discutam despre viata in general.
Voi ce spuneti?

Fetelor ce ati spune daca am incepe cu barbatii, luand-o chiar de la Adam si Eva.
A meritat Adam marul cu pricina?
De ce femeia trebuie sa stea la cratita, asa cum gandesc unii?
De ce nu raman si barbatii insarcinati?
De ce sunt asa disperati cand raman singurei cu copii acasa si trebuie sa schimbe scutecelele?
De ce se considera in floarea varstei dupa 40 de ani, iar noi suntem deja considerate trecute?
De ce trebuie sa suportam tocurile, de ce trebuie sa ne luptam cu celulita, de ce trebuie sa mergem la cosmetica macar o data pe luna, la coafor, la servici, la sedintele cu parintii, la ginecolog?
De ce sa nu stam si noi linistite sa citim ziarul, sa asteptam micul dejun in pat, sa mergem la servici si sa jucam fotbal cu prietenele?
Cica iubesc corpul natural, dar sa-i vezi cum le curg balele dupa siliconate.

Cica acolo unde-s doi puterea creste, eu ma intreb daca nu cumva cresc responsabilitatile noastre. Ma intreb daca nu creste cantitatea de mancare pe care trebuie s-o gatim in fiecare zi, creste cu siguranta numarul rufelor la spalat si calcat....

Haideti sa-i barfim nitel . :d

Nessun commento: