martedì 20 novembre 2007

bancuri



Intrebare:
- Se poate face dragoste in fuga?
Raspuns :
- Nu! Pentru ca o femeie cu poalele-n cap alearga mai repede decat un barbat cu pantalonii in vine.


Barbatul isi prinde sotia cu amantul:
- Ce face el in patul nostru?
- Minuni...


Soacra:
- Azi am fost la coafor, sa ma fac frumoasa!
Ginerele:
- Ei, si nu era deschis??



In fata unui bloc de 10 etaje se tot aduna lumea care striga in disperare :
- Criminalule! Criminalule!
Un tip la etajul 7 se chinuia sa arunce o femeie peste geam. Intr-un final reuseste sa o arunce, dar femeia se prinde de balustrada geamului de la etajul 3. Omul coboara repede etajul si, dupa o lupta inversunata femeia cade si se face tandari. El coboara linistit in fata blocului sa infrunte multimea care tot striga:
- Criminalule! Criminalule!
La care omul linistit:
- Stati, ma, ca era soacra-mea!
Toata lumea:
- Aaaaaaa!!!
La care un tip din multime:
- Ce tupeu ...


Ion o vede pe soacra-sa ca mergea cu bicicleta pe strada:
-Unde mergi, mama-soacra?
-La cimitir!
-Si bicicleta cine o aduce acasa?

- Alooooo, Farmacia? Maine are sa vina soacra-mea cu un catel.....Va rog sa-i dati niste otrava.... - In regula, dar catelul va nimeri singur drumul catre casa?



Ion pe patul de moarte o cheama pe Marie langa el si ii zice:
- Marie, eu nu mai am mult de trait, mai am un pic si mor.. da' mai am o singura dorinta, spune-mi drept, m-ai inselat pe mine vreodata?
- Ma Ion, eu t-as zice ... da? daca nu mori?


Ion si Maria in prima noapte de dragoste dupa casatorie. Extenuati, stau la o tigara intinsi pe spate si la un moment dat Ion spune:
-Iubita mea incepand de astazi iti voi spune Eva deoarece ai fost prima femeie din viata mea!!!Eva miscata pana la lacrimi raspunde:
-Vai iubitul meu iti multumesc. Sa stii ca si eu de astazi te voi striga PEUGEOT pentru ca esti al 406-lea din viata mea!!!


Ion cu Marie erau in pat si incercau sa faca dragoste.
Ion:
- Stai mai in stinga putin...ba nu, mai in dreapta...acu' hai mai jos putin...
Marie:
- Ioane, tu ma f*** sau ma parchezi?

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Un cioban ardelean statea pe iarba, in apropierea unei fantani. Un om se duce la fantana cu intentia de a bea.
- Nu bea, omule, e otravita !
- Nem to dom.
- Apoi bea, dar incet, ca-i rece.

Tulburatu

Camy ha detto...

Bine ai venit Tulburatu.

Un cioban isi pastea oile pe camp, sprijinit in bata, privind impasibil si netulburat de nimic iarba verde si cerul albastru. La un moment dat aterizeaza la cativa metri de el un OZN. Ciobanul ramane in continuare impasibil si priveste netulburat ce se petrece. Din OZN coboara un extraterestru ciudat, care nu avea cap ci doar un gat ceva mai lung. Face cativa pasi spre cioban, se opreste langa acesta si dintr-odata din gatul sau neobisnuit iese un alt gat.
Ciobanul ramane nemiscat, privind indiferent la extraterestru. Din cel de-al doilea gat al respectivului iese, ca un telescop, inca un gat. Apoi inca unul mai mic si inca unul.
Atunci, ciobanul nostru, in continuare sprijinit de bata sa, ii spune apasat si fara sa clipeasca: ..tuti gatii ma-tii!!
;)