lunedì 4 febbraio 2008

Sicilia - salariile cele mai mici din Italia

Din cate inteleg, citind pe ici pe colo, ar parea ca Sicilia e cea mai saraca parte a italiei. Sincera sa fiu pe mine nu ma convinge concluzia italienilor si asta pentru ca in agricultura Sicilia sta destul de bine. Desigur, nu ma voi lega de banii mafiei. Vai... o mare poblema! Acesti bani nu sunt declarati ... tz tz tz tz deci Mafia nu plateste taxe, impozite .. phhhh asta le-ar lipsi saracilor, alte treburi mai importante nu au decat sa dea socoteala statului Italian...
Acestea fiind spuse concuzia este ca Sicilia nu-i saraca, numai ca banii ce-i are sunt dositi bine, de cine trebuie, unde stie mai bine ca trebuie sa-i doseasca. O familie din doua cica traieste cu " doar" 1900 euroi pe luna, iar 15% din acestia nu reusesc sa se intretina pana la sfarsitul lunii. O cheltuiala neprevazuta pune in crize un nucleu din trei, 9,3% sunt in intarziere cu facturile. Hmmm durere domnule, mare durere... nu jucarica. Am vazut care-i piatza, am vazut pretzurile si stau si ma gandesc ca proasta cum naiba am supravietuit cu 200 euro, salariul pe care-l aveam ca secretara intr-un hotel din Romania... hmmm cum ma chinuiam divortata, cu copil de crescut, casa si toate cheltuielile lunare, nu mai pun ratele. Noroc ca-i aveam pe ai mei, altfel nu faceam fata cheltuielilor. Macar de aveam un "prapadit" de 800 euro pe luna, cu siguranta nu mai plecam de nebuna prin strainataturi.
Este adevarat ca timpul a trecut, suntem in 2008. Eu schimbari mari nu am vazut in ceea ce priveste salariul, iar in ceea ce priveste piata... avem aceleasi preturi ca si aici.
Daca ei se plang, noi ce naiba sa mai zicem?

Nessun commento: